recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Taiyo Yuden Medier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTaiyo Yuden Medier

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
danros Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Taiyo Yuden Medier
    Sendt: 05-Januar-2007 kl. 10:55

Nu er det længe siden jeg har fulgt med her i forummet, men jeg kan huske at have læst at nogle af de bedste medier er Taiyo Yuden.

Er de stadig de bedste og er det ligegyldig hvilket mærke de sælges under. (verbatim eller eget navn m.m.)

Har også læst at der er falske T.Y i omløb, hvordan kan man se forskel?

Hvordan er verbatim medier i forhold til T.Y (jeg tænker på kvalitet + kombatibel i div. afspillere)

Mvh  Henrik

/Danros
Til top
VonLarsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:26
Taiyo medier er generelt OK, men som du selv er inde på er der en del 'pirat' udgaver i omløb. Jeg tror det bedste er en 'trial and error' tilgang til dem.

F.eks. hos Nierle.de er der på nogle af produkterne på siden, skrevet mediainfo - ud af det, kan du så se hvem der har fremstillet dem. Jeg er dog ikke klar over om Nierle selv har nogen idé om hvilke der er ægte Taiyo og ikke.

Jeg har prøvet en del forskellige medier efterhånden og er nu gået tilbage til faktisk kune at bruge Verbatim. De har efter min mening den laveste fejlrate og den bedste kompatibilitet mht. standalone afspillere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu