|
Læsefejl - kan ikke brænde |
Besvar |
Forfatter | |
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Emne: Læsefejl - kan ikke brænde Sendt: 29-Januar-2007 kl. 12:00 |
Hej alle-sammen. Der er ingen problemer med at afspille DVD'en fra PC'eren, men når jeg skal kopiere den, kommer Nero efter 45% med en læse-fejl. Findes der programmer, der kan ignorere læsefejlen, så jeg alligevel kan brænde??? |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 01-Februar-2007 kl. 21:13 |
Alternativt kan man kopiere filerne i VIDEO_TS mappen til PCens harddisk. Hvis DVDen kan afspilles uden problemer, skulle man også kunne gøre det; men husk at kopiere alle filer... Derefter kan man med Nero brænde en ny DVD Video disc med disse filer. Denne simple metode går selvfølgelig ikke med CSS-beskyttede DVDer, som dem man køber (eller lejer...), men der er ikke CSS på optagelser fra en recorder. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Sendt: 01-Februar-2007 kl. 22:34 |
Problemet er jo, at når jeg læser DVD'en i pc'erens drev, opstår der mange læsefejl, hvorfor jeg ikke kan kopiere. Jeg har prøvet med DVDdecrypter, som arbejdede med DVD'en i 8 timer. Så lykkedes det. |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 01-Februar-2007 kl. 22:55 |
LÆs de gode råd vi har samlet i artiklen CD Reparation og ikke mindst de forslag der kom i forumet! /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |