|
Logitech med både IR og RF |
Besvar |
Forfatter | |
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2020 kl. 13:59 |
Er der der nogle rare medlemmer herinde, som kan besvare mit spørgsmål ?
Jeg søger efter en logitech fjernebetjening eventuelt Harmony 950, som skal kunne styre enheder hvor nogle skal styres via IR signal og et andet skal styres via RF, kan Harmony 950 klare dette, eventuelt via en HUB Den enhed som skal styres via RF signalet er en Waoo boks, Airties 7410x - og ja jeg ved godt at den både kan styres via IR og RF signaler, men IR delen er simpelt hen så dårlig, at man næsten skal rejse sig fra sofaen for skifte kanaler. Waoo support siger at jeg bare skal slå over på RF signalet, men så skal jeg alligevel have flere fjernbetjeninger liggende og flyde på bordet, hvis der ikke findes et alternativ
|
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle harmony med hub kan klare det. Har selv en harmony companion. og det spiller bare.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo ir extender til harmony så den ene skal jo bare placeres ved boksen.
Tror ikke du kan styre den med RF
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |