|
Nad t758 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madsknudsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2023 Sted: Odense nø Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2023 kl. 10:40 |
Jeg sælger min nad forstærker, da jeg gerne vil prøve noget nyt
Den virker ligeså godt som da jeg købte den.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Version (så vidt jeg ved er den modellen versions opgraderet igennem årene) ? Pris?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Det var da rart at vide……… ![]() Hvis du vil sælge, vil jeg anbefale at komme med så mange data som muligt, en pris, stand osv. Og så vil jeg anbefale at du bruger køb/salg/bytte afdelingen af dette forum, hvor salgsannoncer hører hjemme. Klaus
|
|
![]() |
|
Madsknudsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2023 Sted: Odense nø Status: Offline Point: 3 |
den er 8 år. Og har fået de opgraderinger den kan få.
Hvad de hedder har jeg ikke styr på. 6000 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |