|
Mappe (el.lign.) til DVD’er med cover |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Sendt: 28-Marts-2009 kl. 09:11 |
54kr, ok. Men er det også hvis man køber 50-100 pakker? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Baseman
Bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Sendt: 28-Marts-2009 kl. 10:49 |
Pas på med de angivne fragtpriser, på f.eks. EDBpriser etc. Du skal ikke købe ret meget før de stiger. Men nu har jeg da fået lidt erfaringer, som jeg kan dele ud af: 1) Jeg har købt nogle relativt smalle A5-ringbind, som er ca. 4 cm brede. I dem kan jeg have ca. 15 - 18 DVD-lommer. Jeg har efterfølgende fundet A5-ringbind som er en del bredere, som nok ville have været en bedre idé. Jeg løb i hvert fald tør for plads i mapperne, inden jeg løb tør for DVD-lommer. 2) Der er godt nok plads til 2 DVD'er i hver lomme, men som det korrekt er kommenteret, så er der kun mulighed for at se ét cover, så i praksis vil de fleste lommer kun have én DVD, hvis man samtidig vil bevare muligheden for overskuelighed. 3) Det kan hurtigt ende med at blive en kostbar affære, hvis man har mange DVD'er. Men jeg synes faktisk at dét hurtigt bliver glemt, når der pludselig igen er plads til alle filmene i reolen. Hvis man har så mange film at de hidtil ikke har kunnet stå i én reol - så bliver det samtidig meget nemmere at finde en bestemt film, hvis man opdeler mapperne i film-genrer eller efter favorit-skuespiller, eller hvordan man nu synes filmene bør grupperes. På trods af de indbyggede begrænsninger, og den lidt høje pris, så er jeg rigtig godt tilfreds med resultatet. Redigeret af Baseman - 28-Marts-2009 kl. 10:51 |
|
Baseman in color
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |