|
VT60 demoeksemplar |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
TG80
Bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå jeg fik set på skærmen og den led desværre en del af burn-in. Man kunne ane play, pause og stop ikoner fra en blu-ray menu nede i bunden af skærmen. De er så ved at køre en "skærm-rense" disc, så jeg tænker at tage ind og se den igen om et par dage for at se om det bliver bedre.
@Kampus; ja men dem på Pricerunner til 20.800,- er EU modellen uden DVB-T2 tuner. De har en enkelt ny skærm tilbage i Fona men den vil de have 32.000,- for.. |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du må bare have en Samsung PS64F8505 :-) Den ville jeg hellere vælge.
|
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativet er selvfølgelig at købe en DVB-T2 Boks, og så købe E-modellen, hvis du gider have en boks stående. Lige PT er DVB-T2 kun relevant, hvis man har Antenne og Boxer-tv, og hertil abonnementer på specifikke kanaler, og evt. enkelte svenske kanaler, hvis man kan tage dette.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |