recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Codecs til xbox360/mediacenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCodecs til xbox360/mediacenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Codecs til xbox360/mediacenter
    Sendt: 13-Marts-2007 kl. 00:00

Jeg har Windows vista på min PC og ønsker at bruge min xbox360, som media center extender, til at få adgang til mine film. Jeg mangler bare nogle codecs for at afspille dem.

Når jeg har afspillet film på min PC, har jeg altid brugt VLC mediaplayer, som har alle codecs jeg har brug for indbygget. Men den går ik når skal benytte Windows media player, når jeg afspiller film fra media centeret. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om der ikke findes en samlet pakke med codecs, som indeholder alt hvad man har brug for, for at afspille alle de gængse videoformater?

But did you die?
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af Peoke Peoke skrev:

Jeg har Windows vista på min PC og ønsker at bruge min xbox360, som media center extender, til at få adgang til mine film. Jeg mangler bare nogle codecs for at afspille dem.

Når jeg har afspillet film på min PC, har jeg altid brugt VLC mediaplayer, som har alle codecs jeg har brug for indbygget. Men den går ik når skal benytte Windows media player, når jeg afspiller film fra media centeret. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om der ikke findes en samlet pakke med codecs, som indeholder alt hvad man har brug for, for at afspille alle de gængse videoformater?

De fleste pakker indeholder så meget skidt (er min erfaring), som regel kan du nøjes med denne: "koepis xvid codec"  http://www.free-codecs.com/download/Koepi_XviD.htm  Husk ac3 codec hvis du manglerlyden. http://ac3filter.net/index.php?name=News&file=article&am p;sid=18

PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 08:32

tak. det virker ;)

But did you die?
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 11:02
Eller det gjorde det så ik. Det virker på min pc, men ikke xbox! Kan det ikke lade sig gøre?
But did you die?
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 15:21

Oprindeligt skrevet af Peoke Peoke skrev:

Eller det gjorde det så ik. Det virker på min pc, men ikke xbox! Kan det ikke lade sig gøre?

Måske det her virker http://www.jakeludington.com/xbox/20060321_easy_divx_to_xbox _360_streaming.html

PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
thomassk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2007
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 19:28
Ikke selv prøvet, men ellers
http://www.tweaktown.com/articles/1002/1/page_1_introduction /index.html

Redigeret af thomassk - 13-Marts-2007 kl. 19:28