recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Verbatim DVD -R skiver defekte
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVerbatim DVD -R skiver defekte

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Jeg køber fra billigmedien , bruger Verbatim DVD-R og har aldrig ( og jeg mener aldrig ) oplevet dårlige skiver i de mange år jeg har brændt .Langt de fleste på en Sony HDD 710, men også det sidste år  på AVCHD brændt på pc med de samme skiver, som selvfølgelig er indkøbt løbende i flere år, de gange jeg har været utilfreds har jeg altid kunnet spore det til redigeringsprogrammet, ingen hjælp er jeg klar over men min erfaring i min tid med DVD brænding.

Jeg køber også hos verbatim DVD-R hos billigmedien og har så godt som aldrig haft brændefejl - bruger 2 forskellige plexter brændere.
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 02:42
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Har oplevet en del svingninger i kvaliteten af Verbatim DVD-R skiver - Efter produktionen af Verbatim blev flyttet fra Taiyo Yuden til Mitsubishi-Kagaku har jeg oplevet en del flere fejlbrændinger. Dog stadig de mest pålidelige medier, synes jeg.

Tror du skal prøve at kigge på din brænder, en snavset laser forudsager også masser af brænde fejl.
Jeg anvender både Verbatim DVD-R og BD-R (begge printable) i henholdsvis en Pioneer DVD og en Plextor BD-R brænder og har aldrig haft en brænde fejl.
Godt nok har jeg kun brændt 8 BD-R med Plextor'en, men alle med success.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu