recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd på WD TV LIVE .mkv-filer [LØST]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd på WD TV LIVE .mkv-filer [LØST]

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CoJaC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Marts-2010
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoJaC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd på WD TV LIVE .mkv-filer [LØST]
    Sendt: 06-April-2012 kl. 13:56
Hej,

Jeg ved simpelthen ikke hvad der er galt med min Afspiller? Den kan afspille filerne fint med billede, men der er ingen lyd? De virker fint på computeren..

Det er mange forskellige mkv-filer den ikke vil? Jeg kan se lyder ligger som "Dolby Digital (Digital)"?

Redigeret af CoJaC - 06-April-2012 kl. 14:27
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2012 kl. 14:04
har du prøvet at ændre lydindstillinger i wd tv menu?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
CoJaC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoJaC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2012 kl. 14:09
Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvilke indstillinger tænker du på? Er det den menu som man kan komme til når en film afspilles? Der er ikke rigtigt nogen muligheder synes jeg?
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2012 kl. 14:14
Hej CoJaC

Jeg har også en WD TV live. Den har en besyndelig Bug. Hvis jeg sætter den til min projektor med HDMI og sætter sætter output på WD TV til stereo over optisk TOS-link, så slukker den for TOS-linket... Dette er uanset hvilket lydformat filen indeholder. Det virker med mit TV og fejlen opstår kun med min projektor.
Den gør dette med alle firmwareversioner efter 1.04.17. Hvis jeg sætter den til at sende "digital" (streame lyden i filen i stedet for at rekode den til stereo PCM) så virker det.

MVH
Til top
CoJaC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoJaC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2012 kl. 14:26
Det virker nu :) Har prøvet alle mulige indstillinger, og nu virker det! Tak for hjælpen!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu