recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lille tip - Mere indhold i PS3 Store!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLille tip - Mere indhold i PS3 Store!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Kan da lige tilføje, at man sikkert kan gøre det samme med USA, og tilføje en konto med US som lokation, og få adgang til deres store...

Og tingene virker - har hentet en del HD videoklip, og er i gang med at hente demo af NBA 2007, og har lige spillet demoen af Everybody's Golf - godt nok på Kinesisk, men what the heck :)

Jeg har hentet et par titler, og det ser altså desværre ud til at nogle spildemo'r er regions beskyttet?
Jeg prøvede DefJam og det vil ikke køre?

har samme problem, men den siger bare corrupted data? og det den eneste demo jeg ikke kan kører.. måske man skulle søge lidt på google og se om amerikanerne har samme fejl :3

Har checket google og svaret er korrekt. Det er tilfældet for mange andre også. Så det siges at det skal hente på et andet tidspunkt, for der var nogle UK folk som har hentet det ned og som det virkede for, dog en masse andre med problemer.

Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 13:49
Super tip, måske vi kunne holde alle tips i samme tråd?
Jeg har lavet en her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22644& PN=1&TPN=1

Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 19:14
Super denne guide, jeg har lige brugt ebgamesd i usa også som adresse, for er sgu fedt med de spil og trailer man kan hente ned..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
And_Christensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 21:44
Ja PSN er langt bedre i USA
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 08:12

Det er under alt kritik at der er forskel på de forskellige stores.

Hvad ville problemet være i og have det samme content på alle stores.

Vi slipper nok aldrig af med den forskelsbehandling der også har været et problem med udgivelser til PC'en i evigheder.

Men det er da fedt vi kan 'omgå' det hele så nemt.

Til top
mosede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 11:36
Jeg har også en account på en US adresse, men hvordan får man koblet et credit card til? Når jeg forsøger at registrere mit Mastercard, kommer jeg til et punkt hvor jeg skal indtaste betalingsadressen for kortet. Dér er USA fortrykt som land, og kan ikke ændres til andet.
Jeg bruger noget families adresse derovre, men jeg vil ikke rode dem ind i noget med betaling.
SONY KLV-S40A10E, Sony DVP-NS 92 V SACD, Onkyo TX-SR605, CANTON Movie 150-QX, PS3.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Vi slipper nok aldrig af med den forskelsbehandling der også har været et problem med udgivelser til PC'en i evigheder.

Sådan er det - det er forskellige forretnings enheder der tager sig af tingene, der er forskellige parental rating systemer, oversættelser, priser etc.
Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Sådan er det - det er forskellige forretnings enheder der tager sig af tingene, der er forskellige parental rating systemer, oversættelser, priser etc.

Det er sandt - men ikke mindre mærkeligt i en tid hvor, den vel nok største anke mod PS3, er den akutte mangel på spil! Man skulle da tro, at det havde en hvis prioritet at, få reklameret for det som der trods alt er udkommet.

Endnu mere mærkeligt er det, at der var så stor forskel på release-datoen på maskinen selv. Hvis man tager salgstallene i betragtning så skulle Sony nok have valgt at satse mere på europa og lade amerikanerne i fred med deres Wii

At det er så nemt, at lave en konto til PS-Store i USA er måske en måde hvorpå Sony kan omgås de handelshindringer som måtte eksistere. De kan da, trods alt, kun være interesseret i at sælge så meget som muligt.

Redigeret af Zola25 - 17-Oktober-2007 kl. 12:53
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 16:29
Ja men der er også stor forskel på om det er en forbruger der omgås noget eller det er Sony. Sony kunne jo få ret store bøde, afaik, hvis de f.eks. smed spil på der ikke er rated af EUs rating system mener jeg.

Der er nok også den forskel at Sony altid gerne vil sikre sig de har alle med og derfor går der bare meget tid med at oversætte spil.

Jeg syntes personligt de burde have et sprog filter eller noget så hvis ens PS3 kører engelsk så viser den alle titler der er på Engelsk. Men det vil igen ikke løse de problemer med rating der kan være.

Der er nok også en del internt halløj - SCEA og SCEE er to forskellige business units som sikkert internt også kæmper med at få de bedste ting ud - plus at hvis der er flere bokse ude i USA ja så får de nok også demoerne før.

Men overordnet er jeg enig - en shop til alle - det ville være dejligt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu