Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7908
|
Sendt: 11-Juli-2005 kl. 23:21 |
Ikke i XP+, så vidt jeg har forstået - DVD-formatet kan maksimalt "forstå" en bitrate på 10 Mbps (XP).
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
|
mufcdk1974
Guld medlem
Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
|
Sendt: 12-Juli-2005 kl. 10:08 |
Hmm nu har jeg lige opfdaget at jeg slet ikke kan optage i XP+ hvilket jeg ellers troede jeg gjorde. Det maksimale den vil tillade og jeg skal optage på HD er XP, nogen der ved hvad jeg gør forkert?
|
|
Frenjon
Bruger
Oprettet: 30-December-2004
Point: 62
|
Sendt: 07-August-2005 kl. 22:51 |
Otto, TC skrev:
Hej folkens.
Mht. meldinger om hylende 630'ere: Jeg har fat i Pioneer omkring det, og vi skal lige have kigget på en af dem vi har fået retur, så vi kan lokalisere om der er tale om nogle enkeltstående fejl, eller om det bare er forskelle på folks forventninger og opfattelse af støjen. Jeg giver besked her i forummet når vi har en konklusion. Har man en 630 man mener har en hyle-lyd den ikke skal have, så kontakt os gerne, men vent med at returnere. Hvis I bare har kontaktet os inden for ombytningsperiodens udløb, så er det ikke noget problem hvis den når at udløbe i mellemtiden, det skal jeg nok sørge for.
|
Nyt omkring dette Otto?
|
|
Mibemo
Junior bruger
Oprettet: 25-Maj-2005
Point: 23
|
Sendt: 11-August-2005 kl. 09:43 |
Frenjon skrev:
Otto, TC skrev:
Hej folkens.
Mht. meldinger om hylende 630'ere: Jeg har fat i Pioneer omkring
det, og vi skal lige have kigget på en af dem vi har fået retur, så vi
kan lokalisere om der er tale om nogle enkeltstående fejl, eller om det
bare er forskelle på folks forventninger og opfattelse af støjen. Jeg
giver besked her i forummet når vi har en konklusion. Har man en 630
man mener har en hyle-lyd den ikke skal have, så kontakt os gerne, men
vent med at returnere. Hvis I bare har kontaktet os inden for
ombytningsperiodens udløb, så er det ikke noget problem hvis den når at
udløbe i mellemtiden, det skal jeg nok sørge for.
|
Nyt omkring dette Otto? |
Det kunne jeg også godt tænke mig at høre. Min 530'er er begyndt at larme mere. Det er ret irriterende.
Redigeret af Mibemo
|
Mvh
Mikael Mortensen
|
|
zibas
Bruger
Oprettet: 22-Marts-2005
Point: 200
|
Sendt: 15-August-2005 kl. 20:20 |
Hejsa
Var det ikke lidt hurtigt at TC har sænket priserne på deres modeller, kan se at 630'eren er nede på 5000.-kr ??
Der var jeg sgu lidt for langsom, den er lige steget igen til 5288.-kr, så det var da ikke meget sparet på et fælleskøb..
Redigeret af zibas
|
Pioneer Hva' ellers ????
|
|
norbert
Super bruger
Oprettet: 24-Oktober-2004
Point: 298
|
Sendt: 15-August-2005 kl. 20:27 |
Næ, men vi fik den som nogle af de første :-) Desuden er det ikke sikkert, den var faldet så meget og så hurtigt, hvis ikke vi havde presset på. Derfor synes jeg fælleskøbene er vigtige :-)
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 15-August-2005 kl. 21:05 |
Hej zibas
zibas skrev:
Der var jeg sgu lidt for langsom, den er lige steget igen til 5288.-kr, så det var da ikke meget sparet på et fælleskøb.. |
Det er netop fælleskøbene som er årsagen til at Tape Connection nu kan sælge dem billigt. De har simpelthen købt så mange nu, at de er røget en "rabatklasse" eller to op hos Pioneer.
Men ingen grund til at begræde det. Jo længere du venter, jo billigere bliver de. Vi fik dem jo til en god pris - meget hurtigt efter at de kom til Danmark.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|