recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Pioneers 2005 modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Pioneers 2005 modeller

Besvar Besvar Side  <1 363738
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7908
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2005 kl. 23:21
Ikke i XP+, så vidt jeg har forstået - DVD-formatet kan maksimalt "forstå" en bitrate på 10 Mbps (XP).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2005 kl. 10:08
Hmm nu har jeg lige opfdaget at jeg slet ikke kan optage i XP+ hvilket jeg ellers troede jeg gjorde. Det maksimale den vil tillade og jeg skal optage på HD er XP, nogen der ved hvad jeg gør forkert?
Til top
Frenjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2005 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Hej folkens.

Mht. meldinger om hylende 630'ere: Jeg har fat i Pioneer omkring det, og vi skal lige have kigget på en af dem vi har fået retur, så vi kan lokalisere om der er tale om nogle enkeltstående fejl, eller om det bare er forskelle på folks forventninger og opfattelse af støjen. Jeg giver besked her i forummet når vi har en konklusion. Har man en 630 man mener har en hyle-lyd den ikke skal have, så kontakt os gerne, men vent med at returnere. Hvis I bare har kontaktet os inden for ombytningsperiodens udløb, så er det ikke noget problem hvis den når at udløbe i mellemtiden, det skal jeg nok sørge for.

Nyt omkring dette Otto?

Til top
Mibemo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Maj-2005
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2005 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Frenjon Frenjon skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Hej folkens.

Mht. meldinger om hylende 630'ere: Jeg har fat i Pioneer omkring det, og vi skal lige have kigget på en af dem vi har fået retur, så vi kan lokalisere om der er tale om nogle enkeltstående fejl, eller om det bare er forskelle på folks forventninger og opfattelse af støjen. Jeg giver besked her i forummet når vi har en konklusion. Har man en 630 man mener har en hyle-lyd den ikke skal have, så kontakt os gerne, men vent med at returnere. Hvis I bare har kontaktet os inden for ombytningsperiodens udløb, så er det ikke noget problem hvis den når at udløbe i mellemtiden, det skal jeg nok sørge for.

Nyt omkring dette Otto?

Det kunne jeg også godt tænke mig at høre. Min 530'er er begyndt at larme mere. Det er ret irriterende.

Redigeret af Mibemo
Mvh
Mikael Mortensen
Til top
zibas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2005 kl. 20:20

Hejsa

Var det ikke lidt hurtigt at TC har sænket priserne på deres modeller, kan se at 630'eren er nede på 5000.-kr ??Dead

Der var jeg sgu lidt for langsom, den er lige steget igen til 5288.-kr, så det var da ikke meget sparet på et fælleskøb..

Redigeret af zibas
Pioneer Hva' ellers ????
Til top
norbert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Oktober-2004
Point: 298
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2005 kl. 20:27
Næ, men vi fik den som nogle af de første :-) Desuden er det ikke sikkert, den var faldet så meget og så hurtigt, hvis ikke vi havde presset på. Derfor synes jeg fælleskøbene er vigtige :-)
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2005 kl. 21:05

Hej zibas

Oprindeligt skrevet af zibas zibas skrev:

Der var jeg sgu lidt for langsom, den er lige steget igen til 5288.-kr, så det var da ikke meget sparet på et fælleskøb..

Det er netop fælleskøbene som er årsagen til at Tape Connection nu kan sælge dem billigt. De har simpelthen købt så mange nu, at de er røget en "rabatklasse" eller to op hos Pioneer.

Men ingen grund til at begræde det.  Jo længere du venter, jo billigere bliver de. Vi fik dem jo til en god pris - meget hurtigt efter at de kom til Danmark.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 363738

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu