Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
|
Sendt: 10-November-2009 kl. 21:36 |
sodaha skrev:
Kenzo85 skrev:
indskud: 885.000 kr.
Så er der kommet lidt opdateringer på annoncen! henvis en af dine bekendte og du vil blive belønnet med 10.000 kr. |
Skal du ikke også opdatere prisen her - for iflg. Danbolig er indskudet 875.000,- |
opdateret! godt set!
|
|
|
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 10-November-2009 kl. 21:39 |
Stampe skrev:
Jeg er selv igang med at sælge (og købe) andel og har fulgt andelsmarkedet. For at sige det lige ud: du får aldrig solgt til den pris! Til sammenligning: min er på 77 kvm, ligger i 2200 (fredeligt og roligt og tæt på alting) - trænger til et nyt køkken, god, stor forening med meget lille gæld (17 millioner i gæld, ejendomsvurdering = 223 millioner og der er sat 20 millioner af i regnskabet til vedligeholdelse), boligafgift = 1.860 kr, jeg får 695.000 for den, den har en maxpris på 945.000 kr. Man kan - hvis man skal låne alle 695.000 kr - sidde i den for <5000 netto pr. måned. |
den kan ikke helt sammenlignes, da den ikke ligger på nørrebro, alene beliggenheden gør nemlig at prisen er højere oppe, men som jeg skriver så er prisen til forhandling!
|
|
|
Stampe
Guld medlem
Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
|
Sendt: 10-November-2009 kl. 22:39 |
Keep dreaming: en stuelejlighed beregnet til en single eller et ungt par uden børn på Kongevejen - markedet er markant begrænset til den slags lejligheder. Ifølge boliga har den været til salg i 138 dage og du skriver "et par år" - hvis prisen var rigtig var den nok blevet solgt for længst Jeg vil stærkt anbefale dig at læse http://www.boligdebatten.dk/ og få et mere realistisk forhold til hvad din lejlighed er værd.
|
|
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 10-November-2009 kl. 23:47 |
Kenzo85 skrev:
den kan ikke helt sammenlignes, da den ikke ligger på nørrebro, alene beliggenheden gør nemlig at prisen er højere oppe, men som jeg skriver så er prisen til forhandling! |
Du mener at en stuelejlighed ud til en vej med betydelig trafik (lastbiler?) skulle være mere attraktivt beliggende end en stille sidegade på Nørrebro? Samtidig er din månedlige boligydelse dobbelt så stor som Stampe's lejlighed.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2009 kl. 08:17 |
Stampe skrev:
Keep dreaming: en stuelejlighed beregnet til en single eller et ungt par uden børn på Kongevejen - markedet er markant begrænset til den slags lejligheder. Ifølge boliga har den været til salg i 138 dage og du skriver "et par år" - hvis prisen var rigtig var den nok blevet solgt for længst
Jeg vil stærkt anbefale dig at læse http://www.boligdebatten.dk/ og få et mere realistisk forhold til hvad din lejlighed er værd.
|
Det passer skam. Men kun 138 med mægler. Jeg forsøgte først uden.
|
|
|
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2009 kl. 08:18 |
JesperLund skrev:
Kenzo85 skrev:
den kan ikke helt sammenlignes, da den ikke ligger på nørrebro, alene beliggenheden gør nemlig at prisen er højere oppe, men som jeg skriver så er prisen til forhandling! |
Du mener at en stuelejlighed ud til en vej med betydelig trafik (lastbiler?) skulle være mere attraktivt beliggende end en stille sidegade på Nørrebro? Samtidig er din månedlige boligydelse dobbelt så stor som Stampe's lejlighed.
|
Det er sådan som man tager det. da der sikret med støj via vinduerne, så er det ikke noget problem. men det er squ rart at du altid kommer med gode spørgsmål og kritik, så man kan få det ud af verdenen.!
Redigeret af Kenzo85 - 11-November-2009 kl. 08:20
|
|
|
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 23-November-2009 kl. 21:25 |
fin lejlighed - den tør jeg godt anbefale, hvis jeg støder på folk, der er boligsøgende.
|
|
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 23-November-2009 kl. 21:44 |
Nikodk skrev:
fin lejlighed - den tør jeg godt anbefale, hvis jeg støder på folk, der er boligsøgende.
|
Tak for déeet!
|
|
|