|
Apple Music og adgang til hele iTunes-bibliotek? |
Besvar |
Forfatter | |||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6244 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13 timer 8 minutter siden kl. 11:31 |
||
Jeg eksperimenterer med at skifte fra Spotify til Apple Music
Har iPhone Jeg har læst, at jeg kan få adgang til hele mit iTunes-bibliotek i skyen Der er kun plads til en del af biblioteket på min iPhone Hele biblioteket er på min PC Hvordan får jeg adgang til det hele på telefonen? Lidt senere: Nu ser jeg, at der kun er 5 GB i iCloud Det er da slet ikke nok Så skal jeg vel til at betale for ekstra plads?
Redigeret af jake51 - 13 timer 8 minutter siden kl. 11:31 |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4849 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja! Du har sikkerhedskopiering i iCloud. Kan fravælges og laves på PC, det har jeg gjort. Gider ikke betale mere til multi milliardærerne…
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6672 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det du eftersøger er iTunes Match. Jeg bruger det selv, så jeg har adgang til alle rippede cd'er, som ligger i iTunes på min Mac.
Al musikken kan så spilles på alle enheder efter det er matchet med Apples servere. Enkelte numre, som ikke findes hos Apple, bliver uploadet, og tæller ikke med i iCloud pladsen. Redigeret af Brixen - 12 timer 34 minutter siden kl. 12:05 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skal lave et abonnement på iTunes Match hos Apple. Det koster 249,- pr. år, og går ud på, at Apple matcher al din musik i skyen.
Det er ikke din musik, som kopieres. De matcher din musik med det som allerede findes i iTunes, og gør det tilgængelig for dig. Hvis du har speciel musik, som ikke findes i iTunes, så kopieres lige præcis det musik op i skyen. Men det er ikke dig, der skal ligge lagerplads til det. Det er inklusiv. i dit iTunes Match abonnement. Det fungerer godt og er ret smart. På en måde er det et af de billigste musikabonnementer du kan have, hvis du kan nøjes med det :-). Jeg kan anbefale det - har brugt det i en del år efterhånden... Hilsen Kristian
|
|||
Fisher65
Bruger Oprettet: 16-Januar-2021 Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men iTunes Match kræver vel også et abonnement på Apple Music? |
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej. Det står også ca. midt på siden at iTunes Match er nok. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Fisher65
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK, tester. Nu har jeg “del mit bibliotek på mit lokale netværk” slået til på min Mac, hvilket betyder at jeg kan afspille fra alle andre enheder, så længe jeg er hjemme, uden abonnement. Betyder iTunes Match, at jeg også kan afspille udenfor hjemmet? Har rigtigt mange rippede CD’ er i mit lokale bibliotek, Mvh Redigeret af Fisher65 - 10 timer 18 minutter siden kl. 14:21 |
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, du kan spille hele dit lokale bibliotek, også ude. Hvis du har fået rippet i for dårlig kvalitet, kan sangene endda blive matchet med noget i bedre kvalitet. Jeg har læst et sted, at musikerne får lidt betaling for sange, der spilles i Match funktionen, men nu kan jeg ikke finde det.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8637 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bemærk, at abonnerer man på Apple Music, er iTunes Match funktionen inkluderet.
|
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak. Det var jeg ikke klar over. Jeg har lige betalt i december.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Fisher65
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for allé gode svar. Tror jeg alligevel nøjes med “deling i hjemmet” plus synkroniserer/overfor nogle mine rippede albums fra Mac til min iPhone efter behov. Har også et stort biblioteket i Spotify. Mvh
Redigeret af Fisher65 - 6 timer 56 minutter siden kl. 17:43 |
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |