|
Overførsel af DVD-RAM til DVD-R på PC |
Besvar |
Forfatter | |
p-HD
Bruger Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
Emne: Overførsel af DVD-RAM til DVD-R på PC Sendt: 13-Juni-2004 kl. 14:14 |
Hej folkens Jeg er så heldig, at min 3 år gamle PC har et drev, der kan køre DVD-RAM og afspille optagelser lavet på min Panny E85. Men til redigering og overførsel fra RAM til DVD-R vil jeg helst foretrække at bruge PC'en. Når jeg nemlig bruger PARTIAL ERASE på optagelser lavet på HD og derefter overfører til DVD-R(AM) ved FLEX. REC eller HIGH SPEED TRANSFER kommer der stadig en lille pause i afspilningen - lidt a la lagskift på DVD'er. Nu er spørgsmålet: Og en anden ting: Hvad kan bruges af programmer, hvad anbefaler I og vigtigst: hvordan gøres det? Mvh p-HD |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 13-Juni-2004 kl. 14:23 |
Hej p-HD Der er en guide på engelsk til det her: http://www.recordere.dk/files/PCtoDVDRGuide.pdf (3 MB) Den beskriver hele processen, fra DVD-RAM til DVD-R. Hvilke programmer der kan klare konverteringerne ect. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |