|
Den vigtigste højttaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2014 kl. 07:25 |
Efter at have set denne video, lyttede jeg til en Paradigm Studio CC-690 Center. Hold da op.
Spgml er nu om min Denon AVR 2313 kan trække denne center indtil min nye Anthem MRX 510 dukker op? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ikke noget der kan gå i stykker.
Jeg tænker mere på om den matcher dine andre højttalere. |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Det tror jeg nu ikke den gør. De andre højttalere er MilleniaOne fra Paradigm (sat).. Men jeg skifter løbende. Min tanke er lidt at løfte den vigtige højttaler først, og når så økonomi, og kone tillader det, kan jeg udskifte de andre. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Så er det bare at komme i gang.
Men pas på. Det kan blive dyrt. ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |