|
Hvilken video afspiller til Android? |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-November-2020 kl. 14:28 |
Jeg har nu bestilt en X96 Max Plus medieafspiller. Den skulle gerne ankomme i løbet af næste uge og forinden skal jeg have fundet en video afspiller til den. Jeg har været vant til Windows og har her anvendt Zoom Player, som efter min mening er den bedste afspiller til Windows. Den jeg skal bruge til Android skal derfor gerne kunne det samme, hvilket udover de basale afspilningsfunktioner omfatter: 1. Zoomfunktion 2. Slow motion 3. Frame by frame funktion 4. Reverse playback funktion Findes der en Android afspiller der kan det? Gerne gratis og gerne reklamefri. Flemming
Redigeret af fltk - 30-November-2020 kl. 14:28 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg søgte og fandt 'How To Play Videos In Slow Motion On Android'. Han bruger VLC media player for Android. Her er et link: Hilsen Carsten. |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for linket Carsten. Så vidt jeg ved findes den funktion end ikke i Windows versionen af VLC. Jeg er dog interesseret i en afspiller der kan det hele hvis en sådan overhovedet findes til Android. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |