recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman Kardon SB35 soundbar?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harman Kardon SB35 soundbar?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thg3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2007
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thg3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harman Kardon SB35 soundbar?
    Sendt: 19-September-2015 kl. 11:21

Har pt. Harman Kardon BDS800, men er lidt træt af alle de 5 enheder (inkl. de mange ledninger) og ønsker en soundbar.

Jeg er dog lidt i tvivl om jeg vil blive skuffet over oplevelsen af Harman Kardon SB35?

Subwooferen er ekstrem lille+tynd og jeg tvivler på at uanset hvor meget smart udvikling osv. at så er der væsentlig mindre punch i den, end ved den subwoofer der medfølger BDS800?

Hvordan med lydkvalitet og kraft fra selve soundbaren? Man må jo også stille spørgsmålstegn ved om en soundbar på 32 mm. dybde kan levere en lyd med ordentlig dybde og kvalitet, i forhold til BDS800 som jeg er vant til?

Jeg er godt klar over at jeg ikke vil få den rigtige surround, jeg er mere interesseret i lydkvalitet, dybde og ordentlig bas...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu