|
Huawei P8 slå ord forslag fra ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åben besked app. Få tastatur frem tryk og hold smiley ikon nede indstillings tandhjul kommer frem gå der ind og slå det fra . Sådan gøres det på den p9 jeg lige har prøvet det på.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak! Det er nok samme metode på P8 så.
Må nok lige hjælpe vedkommende med det når vi ses igen. Redigeret af Kampus - 22-Januar-2017 kl. 12:57 |
|
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er nemmest med mobilen i hånden.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan også absolut anbefale "Swiftkey". Det er gratis og kan hentes her:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey&hl=da Det installeres og skal så vælges som standard-tastatur. Der er masser af muligheder for, at få det til at virke og se ud, som vedkommende ønsker...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |