|
Pioneer BCS-313 mister lyden efter 2-3 sekunder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mosbek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2012 kl. 22:23 |
Jeg har netop købt en Pioneer BCS-313 kombineret bluray og 5.1 surround til kontoret, mest til børnene som ikke kræver den fedeste lyd... Den har de første dage virket fint, men pludselig i dag kan jeg ikke få lyd ud af højtalerne, uanset om det er cd eller bluray. Der spilles ca. 2 sekunders lyd, hvorefter lyden forsvinder. Hvis jeg sætter på mute on og off igen kommer lyden tilbage, men stadig kun ca. 2 sekunder. Det samme sker, hvis jeg skifter "sound" indstilling. Jeg har prøvet en del, men uden at det har løst problemet: - Checket alle kabler til højtalerne, alle samlet korrekt - Fjernet alle hdmi kabler, så kun højtalere er koblet på - Kørt speaker setup, men heller ikke her kommer der lyd i højtalerne - Reset to factory defaults - Gennemlæst manualen (blot for en sikkerheds skyld) Har nogle af Jer oplevet noget tilsvarende eller har forslag til hvad problem eller løsning kan være? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |