recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BenQ W5000 lamer!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBenQ W5000 lamer!?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

Er det ikke noget med at gå til den nederste indstilling i menu. trykke up down up down up eller lignende.

x2.5 svarer til det køre x4 og x3 at det køre x5 eller x5 og x6. Kun hvad jeg har læst.

At det ikke skulle køre så hurtigt i 1080p/24 som i 1080/60. Jeg regner med at få en BenQ W5000 i næste uge så kan jeg melde tilbage med om den siger noget eller om den er lydløs.

Det vilde være super. Er lidt låst end til jeg får lærred op med de her indstillinger..

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 09:53

Jeg fik lærred op i går og prøvede mig frem med nogle indstillinger.

Øv hvor er billedet lidt grålig hele tiden og den pive tonen er der stadigvæk, var væk lige et kort øjeblik da jeg så Prison Break men kom igen efter.. sjov nok?

En anden ting er, kan der var finder aftryk i linsen? altså indenfra...?

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 11:01
Hvor har du dog købet denne W5000, det kunne tyde på at det er en retur vare (der sikke skulle havde værre til rep.) du har fået fat i, du har måske købet den som demo vare (alså god brugt), så den skal selfølig tilbage og du skal vel bede om en helt ny ellers skal du bede om at få penge retur ?

Redigeret af Startrek - 03-Juni-2009 kl. 11:01
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 14:12

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Hvor har du dog købet denne W5000, det kunne tyde på at det er en retur vare (der sikke skulle havde værre til rep.) du har fået fat i, du har måske købet den som demo vare (alså god brugt), så den skal selfølig tilbage og du skal vel bede om en helt ny ellers skal du bede om at få penge retur ?

Det er en sprit ny.

Det er støv der er inde i linsen som åbenbart har været der fra dag 1. jeg kunne bare ikke se det på væggen.

Nogen der kender en metode at få det fjernet på?

Har fået en mail med adgang til ISF menu så skal hjem og se lidt på det i aften.

Redigeret af Mr. Anderson - 03-Juni-2009 kl. 14:12
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu