|
HDMI-problemer med Infocus IN76 |
Besvar |
Forfatter | |
gladforkvalitet
Ny bruger Oprettet: 09-Juni-2009 Status: Offline Point: 1 |
Emne: HDMI-problemer med Infocus IN76 Sendt: 09-Juni-2009 kl. 21:42 |
Her er så problemet, som jeg stadigvæk ikke kan få løst:
Jeg har en bærbar (Acer Extensa 5430) med HDMI-udgang (virker perfekt med alm. fladskærm), som jeg vil have tilsluttet en projektor (Infocus IN76) med HDMI-indgang. Og så skulle alt jo være i orden mellem den bærbare og projektoren, men nej! Jeg har aldrig fået så meget som antydning af, at projektoren modtager noget som helst signal fra min bærbar. Og jeg har forsøgt efterhånden lidt af hvert:
Det mest mærkelige er nok, at der kommer fint signal fra både en ZAPTOR-boks (via komponent) og en X-Box (via HDMI). Jeg vil virkelig sætte stor pris på alle gode råd !! |
|
Descenter
Ny bruger Oprettet: 23-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 23-Juni-2009 kl. 17:48 |
Prøv lige at skifte til en anden opløsning og Hz på min bærebar, og evt se om ikke den dukker op inde i din PC der hvor du kan se din skærm og opløsning og fidle med grafikkortet.
Jeg selv har en InFocus In 78, og har ingen problemer fra min PC. |
|
Rotel Dyr
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 24-Juni-2009 kl. 19:35 |
tro det er din opsætning på IN76 inde i menu du skal stille rigtig |
|
Surround Sound
Warning this may cause tinnitus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |