recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana 42G10 vil ikke tænde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana 42G10 vil ikke tænde

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana 42G10 vil ikke tænde
    Sendt: 11-November-2009 kl. 22:57
Jeg købte for 2 måneder siden et Panasonic 42G10.

Da jeg så her til aften ville tænde det begyndte LED'en at blinke grøn, hvorefter fjernsynet siger "klik", og LED'en skifter til blinkende rød istedet. Fjernsynet tænder overhovedet ikke, og det eneste som sker er "klik" lyden og den blinkende LED.

Efterfølgende bliver LED'en ved med at blinke rødt i nogle sekunder. Stopper så med at blinke 1-2 sekunder, og begynder så at blinke igen og sådan fortsætter det.

Har prøvet at have fjernsynet stående uden strøm et stykke tid, skiftet stikkontakt, pillet alle stik fra osv.

Nogen der ved hvad problemet er? Eller om der er noget jeg evt kan prøve at gøre?

Fjernsynet er købt i Bilka, og vil høre om det er muligt selv at køre fjernsynet et sted hen til rep. så jeg måske kan få det lidt hurtigere igennem ? (bor på fyn)

Redigeret af inside - 11-November-2009 kl. 22:59
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 23:01

Du kan se i manualen hvad det er for en fejlkode den fortæller dig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Fjernsynet er købt i Bilka, og vil høre om det er muligt selv at køre fjernsynet et sted hen til rep. så jeg måske kan få det lidt hurtigere igennem ? (bor på fyn)

Du burde kunne ringe til dem og bede om afhentning af tv for reperation, og evt bede om låne tv i bytte.

Redigeret af Bjarke - 11-November-2009 kl. 23:32
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 09:17
tak for jeres svar.

Men der står desværre ikke noget i manualen omkring mit specifikke problem, desværre :(

Må kontakte bilka
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 14:00
http://www.servicebroker.dk/ henter det på mandag. Så må vi se hvor hurtige de er :D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu