|
Google Home og Hue |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jeg enig i. Men Google kunne i det mindste informere om det, så folk ikke sidder og bliver frustreret og roder i deres opsætninger helt unødvendigt, når det så viser sig, at det er/må være google der laver ged i det.
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg da sagtens over min telefon.. Det er jo netop der, jeg bruger det, og når det spiller vil jeg købe en home enhed, da ikke før..
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager, det er lidt forvirrende fordi der både er en app og device der hedder det samme, nemlig Google Home.
|
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Giver dig helt ret, vi skal vente med at beklage os indtil enhederne understøtter Dansk og sælges som værende klar til dansk sprog. At det virker den ene dag og ikke den anden, det er hvad der kan forventes sålænge de ikke er klar til dansk sprog og salg i Danmark................eller noget
Redigeret af ridderdk - 25-Oktober-2018 kl. 19:04 |
|
nuri58
Ny bruger Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
tja jeg har spildt dagen med hue. Har sat en ny V2 bridge op. Måtte skille alle lamper ad for at finde serie
numre. nå fred være med det. Men nu virker Google home ikke. Intet konfigureret. Har fjernet Gl. Bridge og sat ny ind i hue account. Men den kan simpelthen ikke acceptere min konto. Hvad gør man så?
Redigeret af nuri58 - 16-Februar-2019 kl. 23:25 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |