recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forvirret stofa bruger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForvirret stofa bruger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
GLehim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Forvirret stofa bruger
    Sendt: 09-Marts-2010 kl. 15:20
Hej

Jeg er i den situation at min gamle pioner hd optager er gået i stykker, og derfor overvejer jeg at skifte denne enten med en ny, eller et Mediacenter.

Jeg har den seneste uge læst meget i dette forum, men jeg bliver desværre mere og mere forvirret, så nu prover jeg selv at skrive et indlæg, selvom de garvede brugere i dette forum nok vil sige at det er der svaret på tidligere. Jeg håber at I vil bære over med dette.

Problemet er at jeg har stofa TV, altså den store pakke med Zaptor mv.

Jeg skal måske skynde mig at sige at jeg ikke søger en løsning der er alt for dyr, hvis dette er muligt.

Jeg vil gerne kunne optage alle mine tv kanaler, hvilket altså gør at jeg skal optage det digitale signal.

Nu til mine spørgsmål:

Jeg har forstået det sådan at jeg skal installere et mediacenter MMC, med to DVB-C tunere i for at kunne optage stofa's signal. er dette korrekt?

Jeg har endvidere forstået at jeg skal installere andet software end MMC for at kunne håndtere Stofa's signal, er dette også korrekt og I så fald hvilket software?

Skal jeg droppe min Zaptor boks, eller kan systemet godt fungere med denne? Jeg vil gerne beholde de muligheder som Zaptor giver med TV-arkiv, TV-shop mv. Er dette muligt?

Hvad er det bedste (og billigste) opsæt for at løse ovenstående?

Systemet skal endvidere kunne styres via min Logitec Harmony fjernbetjening.

I håber om en quick quide for dummies.

Gert

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu