|
Er det her en Fusker? |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Paypal beder ikke om verifikation for forsendelsen. Hvis der er sendt penge til dig, så kan de altid ses på Paypal hvad enten de tilbageholdes eller ej. Hvis de tilbageholdes, så kan du dog ikke hæve pengene.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fjolset i den anden ende troede/håbede åbenbart, at du var naiv nok til at ryge på den. Det er der desværre en hel del som gør. Men heldigvis ikke dig nu, håber jeg.
Hvis du skal tage røven på vedkommende, så fake en afsendelse og send den til ham. Så skal du se hvordan idioten vil stritte imod præcis hans eget forsøg på at tage røven på dig.
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
du skulle næsten sende ham en mail med nedenstående besked, så han kan få lov til at oversætte denne til engelsk via google translate
'Min nabo har musvit men hvorfor er der en hane på mit æsel?" men tvivler på at engelsk er det oprindelige sprog han skriver på se oversættelsen her
edit jeg har flyttet tråden da den ikke rigtigt passede i k/s/b forummet Redigeret af rhsin - 17-Januar-2012 kl. 12:34 |
|
Mvh
René |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er tydeligt at det er maskinoversat, det betyder ikkw nødvendigvis, at veskommende ikke er fra UK, det kan være en af de mange derovre der stort set ikke kan tale sproget, dem er der temmelig mange af, dog vil jeg da så mene at det burde være skrevet væsentlig mere korrekt. God "oversættelse" i øvrigt den med æslet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er eller god griner det har, specielt hvis du kunne lave lidt gas med ham :-)
|
|
AlexanderF
Junior bruger Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det endt med !
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
HAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH så dum må man ikke være. For satan da |
|
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |