Jeg har nu købt mit TV, men det blev et Philips billedrør. Jeg købte deres top model (32PW9509/12). Billedet er helt kanon, jeg søgte lidt rundt på nettet, og det viser sig at billedet stadigvæk kan blive flottere på billedrør end plasma eller TFT.
Det kræver selvfølgelig man er villig til at bruge den ekstra plads til sit TV. Min stue er på 50 m2, så det er ikke et problem
.
Jeg får det først på torsdag, så jeg må vente lidt endnu. Der var desværre mange andre der havde samme smag, så det var revet væk. Jeg kan dog takke TFT og Plasma skærmene for en ting, de er skyld i at jeg kan få topmodellen i billedrørs serien fra Philips til kun 10.000 kr. ![](smileys/smiley36.gif)
Jeg køber dog TFT til soveværelset, her kan jeg godt leve med HVIS der skulle ryge en pixel, men i stuen NEJ TAK.
Tak for debatten det var sjovt, jeg ville bare ønske der var flere som gik lidt mere op i at pixel fejl ikke burde forekomme. Men der er desværre stadigvæk også mange folk som ikke er informeret omkring dette, og ikke ved at det kan forekomme.
Jeg har tænkt på at lave et site hvor jeg virkelig ville kunne få gang i debatten, ved dog bare ikke om der ville være interesse for det.
snowatom