|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() Sendt: 20-September-2011 kl. 11:29 |
Hey recordere. Min søster har lige spurgt mig om følgende fladskærm er værd at købe. (Det skal siges at hun ikke er særlig kritisk om sort niveauet er korrekt osv. - you get the picture ![]() http://www.e-pages.dk/metro/568/2 Hvad mener i? - jeg har nemlig ikke kunne læse mig frem til noget omkring den.
Redigeret af .FTH' - 20-September-2011 kl. 11:34 |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hvis hun bruger førerhund, så ja! Jeg ville ikke smide penge efter noget så billigt. LG laver udmærkede skærme, men til et par kroner mere
![]() |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Jeg er selv lidt skeptisk hvad angår kvaliteten, men igen det er ikke til en "nørd", det er til en ganske normal ung dame! ![]() Forresten, har du selv set skærmen?
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
![]() |
Jeg har ikke lige selv set netop den model, men har lige selv køb en LG 50PZ550N som ekstra tv i stue 2 til knap 6.000 kr. og det er ganske udemærket. Ikke fantastisk godt men bestemt heller ikke dårligt. Sort niveauet er ike prangende men billeder ag farver i THX-mode er ganske fine. Jeg har endnu ikke afprøvet det i 3D.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |