recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedet hakker med ny HD-HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilledet hakker med ny HD-HDD

Besvar Besvar Side  <1 212223
Forfatter
Besked
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 17:51
Har endnu problem, BER er kun 0 i korte perioder. Troede fejlen var væk fredag, YouSee lovede at det ville vare i orden torsdag aften. Men det har varet meget svingende hele weekenden. Bor i postnummer 2670.
Leif
Til top
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2007
Point: 603
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 19:32

Jeg kan desværre nu tilslutte mig skaren af medlemmer der har en Boks der Hakker helt vildt.. Både på HD og SD kanaler... signalstyrken ligger mellem 4.2 og 7.5 og Ber er konstant 0. fejlmelder boksen nu.... Øv hvor er det surt

Det skal lige siges at efter jeg har læst denne lange tråd igennem, har jeg fundet ud af at ved at starte en LIVE optagelse forsvinder hakkerierne også her  det virker da vildt logisk, NOT...

Redigeret af Per Korshøj - 02-November-2008 kl. 20:15
Per Korshøj

Til top
skyblue Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Oktober-2008
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Jeg har fejlmeldt min via mail, og
fik dette svar fra dem.

Tak for din henvendelse.Det er det softwarefejl der
gør det. Desværre er den blevet udsat og skulle være der
snart.Når det virker, skal du kontakte kundeservice, og
de vil sørge for, at kreditere dig for den periode det
ikke har virket. Venlig hilsenxxxxxx x.
xxxxxxxxxxoKunderådgiverTv support, YOT

Den fik jeg også, så det må være officiel politik nu.

.. hvis de så bare kunne levere den opdatering :)
Til top
SLiMZ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2006
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2008 kl. 10:31

jeg havde samme problemer som flere af jer, hvor jeg simpelthen ikke kun se nogle kanaler uden de hakkede og BER lå på 4-10.

Jeg fejlmeldede det til Yousee og fik en tekniker på af 2 dage. han skiftede vægdåsen til en nyere. Det hjalp lidt og fik hans nr hvis det blev værre. Jeg kontaktede ham 2 uger efter da det igen var blevet værre. Ifølge teknikeren finjusterede han signalet i boksen der kommer ind i huset før det bliver sendt videre til vægdåsen.

Det virkede og siden har jeg INTET haft af problemer. Ikke engang softwareproblemer med at afspille optaget HD. Den virker kanon og konen er tilfreds :)

Til top
tottekasper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-April-2007
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2008 kl. 20:14

Oprindeligt skrevet af pong pong skrev:

Er der andre der oplever at billedet begynder at hakke lidt efter at boksen har været tændt et par timer? Jeg oplever at billedet fryser måske 0.1-0.2 sekunder et par gange i minuttet efter at boksen har været tændt i et par timer. Hvis jeg slukker den helt og tænder den igen er problemet væk... i et par timer - så kommer det tilbage.

Iflg modtageforholdsmenuen er signalstyrken (afhængig af kanal) mellem -7 og -12.9db. Bit Error Rate (BER) er 0. Det ligner iøvrigt ikke et signalproblem idet der ikke opstår blockiness eller billedefejl. Billedet fryser blot kortvarigt.

Ja, jeg oplever det samme problem - uanset hvor længe den har været tændt. YouSee kundeservice har den 5 oktober 2008 givet mig dette svar:

Vi har desværre en softwarefejl på nogle Samsung bokse der bevirker at de fnyser/hakker Samsung er på vej med en opdatering der skulle afhjælpe problemet, indtil da kan det hjælpe at gendanne fabriksindstillinger via MENU-INDSTILLINGER-BOKSINDSTILLINGER bemærk at en eventuel favoritliste vil blive slettet.

Yderst utilfredsstillende - jeg har ganske enkelt fået et defekt produkt!

Hilsen Kasper

Til top
bbcdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-September-2008
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2008 kl. 19:21
Noget nyt om denne softwareopdatering? Jeg er virkelig pissed!
Til top
LarsP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2004
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2008 kl. 14:16
Jeg har leveret min tilbage - kastet håndklædet - givet op - gider ikke have den stående til irritation og sporadisk anvendelse.

Synes alle skulle gøre det samme for at lægge pres på YouSee. Jeg er frisk på at købe den igen senere hvis der kommer en løsning. (har heller ikke så mange valg - bor et sted hvor vi ikke må sætte parabolantenner m.v. op)

Livet er 3D
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2008 kl. 16:46

er lige igang med at se die hard 4 på canal +, og for dælen det hakker for vildt.

indstillinger ber=0

signal -5,3.

så ja man skulle egentlig bare aflevere lortet retur og se om de ikke kunne lave noget der var bare en tand bedere

Til top
HenrikJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2008 kl. 21:52
Min er lagt på hylden og bliver ikke sat til før der fremgår noget om at Yousee har gjort noget. Min hakkede ikke den første uge. Men så ændrede det sig snart. Inden jeg tog den fra reagerede den ikke engang på fjernbetjeningen udover standby knappen. Men den ryger også retur hvis de ikke formår at lave det-
Henrik J
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2008 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af HenrikJ HenrikJ skrev:

Min er lagt på hylden og bliver ikke sat til før der fremgår noget om at Yousee har gjort noget. Min hakkede ikke den første uge. Men så ændrede det sig snart. Inden jeg tog den fra reagerede den ikke engang på fjernbetjeningen udover standby knappen. Men den ryger også retur hvis de ikke formår at lave det-

Lige det med fjernbetjeningen, der skal man trykke  på STB. Den er gået over på TV mode. Jamen, jeg kender det godt kan du høre.

Men det er nok ikke en fejl, vel?
Til top
HenrikJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2008 kl. 10:22

Det kan være det går sådan at den kun virker når en tekniker kommer ud og man må punge ud med de der ca 500,- når der er tilbud.

Ydermere modtog jeg en regning på TO hd bokse med samme serie nummer. Men jeg vil kun leje. Så ringede jeg til kundeservice og det var naturligvis en fejl og de ville sende en ny faktura. Det kom også, men det var en rykker til trods for at det blev lovet at det ville blive rettet. En ny skulle så nu komme til januar. Jeg fik boksen sidst i septemper. Det kan bare undre at det virker den første uges tid når den er tilsluttet første gang og at problemerne først dukker op senere-

Henrik J
Til top

Besvar Besvar Side  <1 212223

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu