Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
|
Sendt: 21-Marts-2009 kl. 20:32 |
Da jeg endnu har et JVC 100 Hz CRT tv, (var sidste år tæt på at købe et Panasonic PZ85+YouSee-boks), giver det ingen mening mere, for mig at købe en HD-boks fra YouSee.
LEJE? Det kommer heller ikke på tale hos mig, da det i længden er meget billigere at købe den slags produkter.
Mit TV virker UPÅKLAGELIGT, selv om det ikke er et Pioneer/BMW... Det gør mine to anlæg også! (Det ene er HIFI) Det er ikke de fineste produkter, men de VIRKER som de SKAL, og det har de gjort lige så længe som jeg har haft dem!
Peace... OUT.
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
|
Sendt: 21-Marts-2009 kl. 20:46 |
Firebird skrev:
Da jeg endnu har et JVC 100 Hz CRT tv, (var sidste år tæt på at købe et Panasonic PZ85+YouSee-boks), giver det ingen mening mere, for mig at købe en HD-boks fra YouSee.
LEJE? Det kommer heller ikke på tale hos mig, da det i længden er meget billigere at købe den slags produkter.
Mit TV virker UPÅKLAGELIGT, selv om det ikke er et Pioneer/BMW... Det gør mine to anlæg også! (Det ene er HIFI) Det er ikke de fineste produkter, men de VIRKER som de SKAL, og det har de gjort lige så længe som jeg har haft dem!
Peace... OUT.
|
Så kan jeg godt forstå, at du ikke skal ha' en boks. Lige en sidste bærkning. På trods af, at jeg har købt mine bokse, skal det da bemærkes, at rigtig mange har lejet boksen med HDD. Leje pr. md. kr. 59,00 Køb af boks kr. 2.199,00. I begge tilfælde skal betales yderligere kr. 500,00 som et engangsbeløb, hvis der ikke samtidig bestilles en programpakke med en binding på 6 mdr. Det betyder, at man kan leje i godt 37 mdr. før man er oppe på anskaffelsesprisen. Så er der jo nok for længst kommet en ny boks. God eller dårlig forretning - hvem ved. Fortsat god lørdag og jagt på en nyt TV.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
|
Sendt: 23-Marts-2009 kl. 06:34 |
joern.loenborg skrev:
Firebird skrev:
Peace... OUT.
|
Så kan jeg godt forstå, at du ikke skal ha' en boks. Lige en sidste bærkning. På trods af, at jeg har købt mine bokse, skal det da bemærkes, at rigtig mange har lejet boksen med HDD. Leje pr. md. kr. 59,00 Køb af boks kr. 2.199,00. I begge tilfælde skal betales yderligere kr. 500,00 som et engangsbeløb, hvis der ikke samtidig bestilles en programpakke med en binding på 6 mdr. Det betyder, at man kan leje i godt 37 mdr. før man er oppe på anskaffelsesprisen. Så er der jo nok for længst kommet en ny boks. God eller dårlig forretning - hvem ved. Fortsat god lørdag og jagt på en nyt TV.
|
Jeg havde ikke købt HDD-modellen, da jeg altid kun har optaget film, og når jeg fornyer mit setup, bliver alle film i købt i Blue Ray. Men, havde jeg købt den anden boks, havde det været i forbindelse med HD-pakken, selvom BBC-HD er en kanal som jeg ikke kan bruge til noget som helst ligesom børnekanalerne og andre kanaler som jeg bare betaler for, uden at have glæde af dem i min fuldpakke, hvad jeg også mener er ren afkasering fra YouSees side. Dertil kommer at det jo er ret begrænset hvor meget man kan optage på HDDen fra Samsung.
Jeg er for iøvrigt glad for at jeg KØBTE mit i 2006. Det havde været meget dyrere at leje det. Da det er købt kontant, er det jo mit og det får en fremtid i mit soveværelse til frække DVD-film...
Mit nye tv bliver sansynligvis et Panasonic V10 (kommer på markedet om et par måneder), med mindre Samsungs kommende Plasma-tv senere på året bliver bedre. I begge tilfælde kan jeg slippe for en boks og skal så ikke tænke på DET i fremtiden!
Redigeret af Firebird - 23-Marts-2009 kl. 06:35
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
Anders2400
Bruger
Oprettet: 17-December-2008
Point: 127
|
Sendt: 16-April-2009 kl. 18:45 |
Anders2400 skrev:
JesperLund skrev:
Anders2400 skrev:
Hvad med, at vi koordinerer et fælles krav om kompensation for de 6 måneder? Ifølge Ulf Lunde skulle den nye softwareopdatering have løst problemerne, dermed erkender han jo at der har været problemer indtil da. |
Jeg tror kun at I skal regne med at få nogle penge tilbage hvis jeres navne bliver nævnt i Kontant. Det viste det næste indslag om et andet TDC-selskab med al ønsket tydelighed.
|
Ja, det kan godt være det bliver svært at få penge tilbage fra YouSee, men sammen står man stærkere. Andre former for kompensation kunne måske også tænkes... F.eks. Cinema gavekoder (hvis de ellers virker), adgang til YouSee Play osv. Det kunne da forsøde livet som YouSee HD-boks kunde.
|
Så har jeg fået brev om kompensation for de første 7 måneder samt en Cinema gavekort kode. I går lykkedes det mig at få installeret miniopdateringen som har voldt mig en del problemer på det sidste, og nu ser det rent faktisk ud som om at boksen fungerer.
|
Panasonic TH-42PX80EA - AirTies 7310 - Onkyo TX-SR608 - Sony PlayStation 3 250GB - Logitech Harmony One - ASUS K53SM-SX164V - Fibia 100/100 Mbit
|
|