Jeg kan hører at der generalt er tilfreds med billede kvaliteten i kampen Sverige vs. Danmark.
Jeg havde desvære ikke samme oplevelse, jeg havde flere signal problemer og udfald på billede i første halvdel af kampen, til sidst sagde boksen til mig at den ikke kunne læse mit programkort, efter reboot af boksen, skriver den samme besked at den ikke kan læse mit kort.
Nå, men der var jo ikke andet at gøre at slå om på en af de andre kanaler, hvor kampen også blev vist, men ak og ve her kunne mit kort helle ikke registrer sig. prøvede lige at zappe lidt rundt for at se om det var alle kanaler jeg ikke kunne modtage, men det lod til at det kun var de 3 kanaler hvor landskampen blev sendt på, at kortet ikke kunne registreres.
Slog til sidst over på det analoge signal, her var der bonus kunne se kampen uden udfald eller ligende problemer.
Da anden del af kampen skulle igang, skiftede jeg lige til HD kanalen for at se om den var kommet til fornuft. Og hurra for det der var da billede på skærmen.
Det skal siges at jeg ikke havde nogen for problemer med signalet eller billede hakkeri i anden halvleg, der virkede skidtet sku.