|
Lg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Hej nej ingen reaktion ved tryk/touch på power symbolet
Mvh michael
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Så er mit eneste forslag at visuelt at kigge efter "Bad capacitors" (Google det hvis du ikke kender symptomer - der er masse at finde her)
Men ikke noget jeg har specifik viden om på den model, men det kan ramme alle elektronik produkter på et tidspunkt. ![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 07-Oktober-2017 kl. 11:13 |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Man skal vælge sine kampe ..
Så det ryger på genbrugspladsen. Og i stedet kommer den anden 47 tommer LG led På kontoret.. Jeg tror også strømmåleren bliver mere glad for led. Men tak for råd og tips ![]() Me |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |