|
Ny boxer modtager. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2016 kl. 10:11 |
Jeg har en stærk formodning om at strømforsyningen i min Triax IT-HD409VA modtager er stået af, den er i hvertilfald helt "død" så jeg overvejer om det er på tide at få en ny boks. Jeg har kun de kanaler der kan modtages gratis via en TV antenne på loftet samt TV2 fra boxer, og jeg har ingen ønsker om at få flere kanaler. Indbygget HD vil da være rart, men ingen betingelse, da jeg sjældent har tid til at se de evt. prg jeg får optaget :-)
Hvilken kan I anbefale og gerne så billig så mulig, da mit TV kiggeri er mindre end lidt. Det er på det værst tænkelige tidspunkt den er stået af, da Tour de France er en af de få udsendelser jeg bare MÅ se, så kom med jeres bud på en hurtig løsning. På forhånd tak Jørn Lundtoft |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja så vil du nok ikke købe min Triax T-HD 505 VA. Den modtager alle HD kanaler og har kortsprække. Jeg skal have 500kr for den.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ingen reaktion? Et nej tak er iorden
![]() |
|
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
Jeg er desværre ikke inde og kigge her ret tit, men Nej tak :-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du vil nok vanskeligt finde noget der er billigere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |