|
Modtagelse af Sverige via DVB-T på Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
poe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2011 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2017 kl. 16:57 |
Jeg påtænker at købe et Samsung tv.
Jeg bor i Københavnsområdet og ser en del svensk tv via dvb-t (har ingen tv-pakke) via den dvb-t boks, som jeg for tiden bruger. Grunden til mit spørgsmål er, at jeg for nogle år siden havde en dvb-t modtager, som ikke kunne modtage Sverige. Så jeg vil godt være sikker på, at der ikke er problemer med at modtage Sverige via dvb-t, hvis jeg køber et nyt Samsung tv. På forhånd tak for svar. Poul. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er samme standard.
Den kommercielle del af DVB-T nettet drives af samme firma i begge lande. Nemlig Boxer. Hvis dit TV er boxer godkendt er du helt sikker på at alt spiller. Tjek for en sikkerheds skyld at tuneren i TVet har DVB-T2. Redigeret af Mufti - 18-Februar-2017 kl. 18:26 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der sælges da ikke TVer i Norden uden T2,det er jo den standard der bruges på det Terrestisk net. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Ja ja.
Det var bare for at være 100 procent sikker. Du har ret. |
|
![]() |
|
poe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2011 Status: Offline Point: 18 |
Tak for svarene. Har købt et Samsung tv nu og det fangede Sverige uden problemer.
Hilsen Poul |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |