|
"Tom database" på Denver dvb-t boks 119CI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kvistgård ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2014 kl. 13:44 |
Hejsa
Efter at have haft en spillemaskine koblet på mit gamle fladskærms-tv i sommerhuset, kunne det pludselig ikke finde nogle kanaler (DR's) mere. Vi prøvede at udskifte både scart-stik og digital udendørsantenne, men lige lidt har det hjulpet. Eftersom tv'et godt kan afspille dvd, tænker vi, at det må være boksen, der er problemet!? Har derfor udskiftet den gamle Denver mpeg4 boks med en ny Denver DMB-119CI. Efter søgningen i installationen siger den dog "Tom database" - og finder altså ingen kanaler. Hvad kan jeg gøre? Nogen der har gode ideer til hvad jeg kan gøre for at løse problemet? Mvh kvistgård Redigeret af kvistgård - 18-August-2014 kl. 13:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |