Det ville hjælpe om du angav en max pris.
Vil lige indskyde, at de faste brugere af recorder.dk (eksperterne) svare, meget tålmodigt, næsten dagligt på spørgsmålet "Hvilken projektor skal jeg købe". Primært fordi mange (jeg siger ikke du er en af dem) ikke gider, at sætte sig ind i tingene. De vil have det hele og det må ikke koste noget.
Jeg står selv overfor et projektor køb, dog primært til film, og har igennem nu fire måneder forsøgt at finde den bedste (til prisen) til mit behov.
Hvor vil jeg hen? Hvad jeg forsøger at sige er, at et projektor køb er meget individuelt. Jeg vil derfor råde dig til at læse en masse her på recorder.dk samt diverse projektor hjemmesider (evt. projectorcentral ma.) og efterfølgende stille mere specifikke spørgsmål i dette forum.
Hvis du er lidt lige glad (eller har røven fuld af penge) kan du alternativt udspecificere dine behov (max pris, lyskontrol af rummet, afstand mellem projektoren og væggen mm.) og blindt godtage den/de anbefalinger du får herinde.
Men da du også vil bruge den til Blueray (altså se film i HD) kommer den hurtigt til at koste mere end 10K, hvorfor jeg vil anbefale at du selv sætter dig ind i projektorernes fagre verden. Det bliver kun sjovere jo dybere du graver.
Det var en lang indskydelse
Hilsen
Mouse