|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|||||
Jeg tror det er svært at finde gratis anmeldelser med en rigtig seriøs tilgang til at anmelde projektorer. Samsungen har ikke imponerende kontrast, men gengiver præcis hvad der ligger på skiven, og det er derfor den bruges rundt omkring i studiereferencedisplays. |
||||||
![]() |
||||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||||
Altså er den bare misforstået af den uvidende masse ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|||||
Ja, det kan man vel godt sige. Der sælges vel også stadigvæk omkring 90% LCD tv på fladskærmsmarkedet?
|
||||||
![]() |
||||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|||||
ja det fa... til at kaste op over.Så længe kontrasten er i orden kan alt nærmest sælges.mange gange på bekostning af shadow detail.eks pioneers nye dvd afspiller,hvilket sansynligvis er et bevist valg da man self ønsker at sælge så mange produkter som muligt. Sortniveu over alt |
||||||
![]() |
||||||
Janus Moos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|||||
Det ser ud til at blive Samsungen. Glæder mig til at få den hjem :-)
Hvis der er andre der kunne være interesserede er her et udpluk af nogle af de anmeldelser jeg har læst:
Det er værd at bemærke, at en del af anmeldelserne sammenligner Samsungen med andre projektorer i en noget højere prisklasse, end hvad den koster nu - især de amerikanske, hvor den i sommers blev solgt for omkring 10.000 dollars. /Janus Redigeret af Janus Moos - 18-Januar-2009 kl. 19:11 |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |