recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektorophæng til væg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProjektorophæng til væg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Emne: Projektorophæng til væg
    Sendt: 19-Januar-2009 kl. 20:38

Håber snart at modtage min projektor fra Otto  Men inden jeg kan få glæde af den, skal jeg have skaffet et ophæng. På grund af vægten på godt 9 kg, tør jeg ikke hænge den i loftet. Skal derfor finde noget til væggen. Jeg har kigget på denne model:

http://www.av-connection.dk/?PGr=1142&ML=549

Men projektoren kommer ikke langt nok ned i den version. Er der nogen, der ved om den kan forlænges, så den kommer længere ned? Eller er der nogen, som kender til vægophæng, som kan forlænges/afkortes efter behov?

Har brugt mange timer på at lede efter noget brugbart, så jeg vil være meget taknemmelig for hjælp!

+ 70 positive handler!
Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 318
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 21:04

Chief laver nogle vægbeslag, hvor du kan påfører rør, for at øge afstanden til beslaget.

Du kan læse lidt om det her.

Dog koster det nok det dobbelte af Vogels. Men det er også en del bedre, efter min mening.

Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af betho betho skrev:

Chief laver nogle vægbeslag, hvor du kan påfører rør, for at øge afstanden til beslaget.

Du kan læse lidt om det her.

Dog koster det nok det dobbelte af Vogels. Men det er også en del bedre, efter min mening.

Lyder som en fin løsning - kan bare ikke finde nogen steder, som vil sende den til DK

+ 70 positive handler!
Til top
Mads Nørskov Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 07-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 14:57
Du kan bestille beslaget hos de fleste hjemmebiograf forhandlere i Danmark. Inkl. Otto :-)
Mads Nørskov
www.imagosonas.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu