|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 20:38 |
Håber snart at modtage min projektor fra Otto http://www.av-connection.dk/?PGr=1142&ML=549 Men projektoren kommer ikke langt nok ned i den version. Er der nogen, der ved om den kan forlænges, så den kommer længere ned? Eller er der nogen, som kender til vægophæng, som kan forlænges/afkortes efter behov? Har brugt mange timer på at lede efter noget brugbart, så jeg vil være meget taknemmelig for hjælp! |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Chief laver nogle vægbeslag, hvor du kan påfører rør, for at øge afstanden til beslaget. Du kan læse lidt om det her. Dog koster det nok det dobbelte af Vogels. Men det er også en del bedre, efter min mening. |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Lyder som en fin løsning - kan bare ikke finde nogen steder, som vil sende den til DK |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Mads Nørskov ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Du kan bestille beslaget hos de fleste hjemmebiograf forhandlere i Danmark. Inkl. Otto :-)
|
|
Mads Nørskov
www.imagosonas.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |