|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 28-Maj-2005 kl. 22:33 |
Mit ny indkøbte Plasma TV har 5 BNC stik til RGB-HV... Spørgsmål: 1. Hvor kan man få et kabel af god kvalitet der går fra RGB-SCART (HUN) til RGBHV BNC (evt via BNC adaptere - dem kan jeg godt finde)? 2. Jeg kan simpelthen ikke finde et sted hvor man kan købe Panasonic TY-SP37P5W-K (højtalere til 37" plasma tv). Nogen der kan hjælpe. Hverken Panasonic Danmark eller Panasonic Center ser ud til at gide hjælpe.
Takker |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Kabler: Måske ProfiGold, se ææææh, nu skal jeg lige se om jeg kan finde en internetadresse - øh ja: www.selek.dk Kig under produkter & sortiment. Kan købes gennem www.godpris.dk
Redigeret af Thorvald |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Tak Thorvald, men jeg kan ikke finde det rigtige tabel på godpris.dk og selek.dk er nede på ubestemt tid. Profigold kalder det Scart->3 RCA+2RCA... Så bruger man bare en RCA til BNC adapter |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Hmm her kører selek hjemmesiden da udmærket...
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke deres webshop nej
|
|
![]() |
|
![]() |
hmmm profigold har ikke noget kabel med hv (rgbhv = 5 kabeler til video kun) |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Her kan du finde hvad du har brug for: |
|
![]() |
|
![]() |
2jur, de har kun SCART til Component (3 RCA). Jeg leder efter kabel med
5 RCA stik. RGB-HV (HV er horizontal og vertical sync som normalt ledes
sammen med grønne farve ved RGB). Måske leder jeg efter noget der ikke
findes som et kabel men er ude i en konverter box eller noget...
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Du skal bruge en aktiv konverterbox til det ønskede.
CLAUS |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Send av en mail om det du skal bruge, av samler også selv stik. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |