|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 25-Februar-2009 kl. 11:12 |
|
Ligesom andre, ser jeg da også frem til flere HD kanaler, hvis det økonomisk er muligt
![]() Men de specielle HD kanaler som f.eks. DR HD mister de ikke betydning, når alle andre kanaler overgår til HD? - DR vil vist sende alle deres kanaler i HD efter 2012. |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Øhh hvorfor skulle DR HD miste sin betydning?
Forstår ikke helt meningen med dit indlæg. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
|
De mister vel betydning på den måde, at der ikke er grund til
til en HD pakke, hvis alle kanaler er i hd. Men udbyderne vil sikkert rage penge til sig for HD pakker adligevel. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Kan man se HD _uden_ en HD pakke?
![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Nok svært som det er nu, men når de bliver mere almindelige, så kan de vel ikke alle være i en pakke, eller.? Tja hvem ved, man må jo vente og se. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lad os nu få HD mere udbredt - men helt sikkert, hvis stort set alt bliver i HD, som eksemplet med DR fra 2012, så er der jo ingen grund til at betale ekstra for HD.
- Jeg regner KUN med at se DR HD - jeg vil under igen omstændigheder betale for fuldpakke for at få skodkanaler med i købet. Redigeret af T-teknik - 25-Februar-2009 kl. 19:42 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Så længe skal man da ikke vente, kun nogle få måneder. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er ALLE DRs kanaler, jeg tænker på, fra 2012 ![]() |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men ligesom alle andre bliver det sikkert kun nogle programmer, de har jo tonsvis af udsendelser som ikke er HD. Dem skal de jo genudsende.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja de kan jo ikke bare smide alle deres gl. værdifulde optagelser ud. Vi skal da stadig trækkes med S/H og 4:3 udsendelser
![]() |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Mit u-udtalte spørgsmåle er her besvaret. Flot T-teknik og også Kampus Det lettede! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |