|
Når unge mænd samles i flok |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tror "måske" vi er "lidt" individuelle på det punkt. De støn jeg giver under en tenniskamp gælder ikke om og distrahere, blive set, eller lignende. Jeg kan ikke lade være, hvis jeg lægger alle kræfter i. Så simpelt er det.
|
|||||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Der er vi helt enige i at der kommer lyde... men de der som Caroline påpeger og i badminton for at maskere slaget, de er unødige... i træningscentret, der er det i de fleste tilfælde for opmærksomhedens skyld. Frank
|
|||||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Er der lukket på Nationen? Eller Facebook?
|
|||||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej Frank - du er helt åbenlyst ikke vidende om noget som helst indenfor sport. - som en der har dyrket kampsport gennem en meget stor del af mit liv kan jeg garantere dig for at "lyde" har en effekt - og målbar. effekt også - Men der er forskel på lyde og ja for mange "ældre" der alligevel bare sidder og river i en eller anden lille maskine uden at vide hvad man laver (hvis ikke man gør det rigtigt, hvorfor så overhovedet gøre det?) Så virker det voldsomt at der kommer et kraft udbrud når man træner. Virker det rædderligt når man opfører sig som en kvindelig tennisspiller der skriger ved hvert eneste slag fordi man bare skal have 110% kraft i for overhovedet at kunne få den over nettet, så JA så bliver det træls at høre på, og i et fitness center, så kommer den slags desværre også (det er derfor man medbringer egen musik og hørebøffer). Men det er der man skal erkende at nogle træner på andre måder end en selv. Jeg ser rigtigt mange ældre mænd der laver alt muligt lort i det center jeg render rundt i. Og de laver sjældent nok til at man overhovedet kan tillade sig at sige de reelt "holder sig i gang" - men det kan selvfølgelig være man bare skal fordrive tiden fordi man endelig er kommet væk fra hjemmet og konen.
Personligt er jeg også meget bevidst om brug af lyd når jeg træner - især når det bliver tungt (bænkpress, squats, benpress er nogle af de compound bevægelser hvor det virkelig kan blive nødvendigt når man træner tungt. Jeg er sg også presset når jeg ligger med 400kg til benpress. Men det er mere en dyb grynten end "skrig" da jeg sjældent går efter maks vægt Men Jake51's udflåd af galde her i et forum omkring hjemmelektronik viser bare han nok kke er der for meget andet end at se på unge piger i stramtsiddende tøj. Han træner i hvert fald ikke intenst nok til at fokusere på sig selv og sin egen træning. /claus - der er nærmere 50 end 40 og IKKE er bleg for at spørge de unge røvere i centeret om de ikke lige gider rydde op efter sig - deres mor er der jo ikke!
|
|||||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så hej igen da til claus_jac, som skriver: "Men Jake51's udflåd af galde her i et forum omkring hjemmelektronik viser bare han nok kke er der for meget andet end at se på unge piger i stramtsiddende tøj. Han træner i hvert fald ikke intenst nok til at fokusere på sig selv og sin egen træning."
Kære Claus, hvor har jeg skrevet noget om piger? Det er dig, der gør det Og Claus, jeg er rent faktisk ældre end dig Og en ting til, Claus... hvorfor er det lige, du går så målrettet efter mig? Stop dig selv, menneske Jeg gider dig ikke mere, Claus
|
|||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Du tager så meget fejl 😂😂 havde nok ikke spillet på 1. holdet i fodbold hvis jeg havde misforstået sporten eller været ham der i dag giver de unge (under 50 år) hjælp i fitnesscenteret med at træne rigtigt, når de kommer og spørger om hjælp... men tak for dine pæne ord om min forståelse for sport 👍 Frank
|
|||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Du milde du lyder farlig - er det dig der er inde i Arnold? |
|||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tak for det, Serie 2 havde aldrig været det samme uden dig. |
|||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |