|
Trimmer til skæg osv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juli-2020 kl. 09:41 |
Vil gerne investere i en ordentlig trimmer til skægget, og de uønskede steder hvor håret kommer når man kommer op i årene😁
Overvejer Panasonic Er 1611, som vist er den mange frisører bruger.. Nogle erfaringer/anbefalinger??
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den her er ikke dårlig, med rustfri greb
|
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kigge på Remington. Da jeg købte min MB4045, kiggede jeg på en del reviews og sammenligninger og det så ud til at de klarer sig ret godt. Jeg er rigtigt godt tilfreds med den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |