|
Pakker fra Kina |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sådan forstår jeg det også, og man skal kunne dokumentere det.
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 289 |
Her kan I læse gældende regler for varer fra GB efter Brexit.
Det er korrekt, at der ikke beregnes told af varer med GB-oprindelse, men der sælges jo mange varer fra webshops, der ikke opfylder disse betingelser. Ved køb af varer og fragt til sammenlagt 1150 og derover skal man nok lige undersøge dette. |
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Det du henviser til er ikke 100% dækkende. Og der er henvist til linket flere gange allerede.
Som Naiera skriver kan man handle hos Amazon.co.uk og afregne momsen med dem.
Det har jeg gjort i forbindelse med denne tråd og det ganske smertefrit, Amazon opkrævede momsen og jeg modtog min film. |
|
mvh
|
![]() |
|
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 273 |
520 blev til 800 efter kurskorrektioner med moms og PostNordgebyr på 160 fra England.
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Moms 130 kr. PostNord opkrævningsgebyr/ekspeditionsgebyr 160 kr. Sådan går det ved de fleste import forsendelser. Kender kun Amazon, der opkræver dansk moms, og så betaler man ikke engelsk VAT og PostNord gebyr. Og det er KUN Amazon, IKKE Amazon Markedet |
|
mvh
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |