|
irobot starter midt om natten |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2021 kl. 06:40 |
Hej,
Er der andre der har dette problem? Vores har et par gange ændret sin tidsplan og starter så kl 00.00
Witt har ikke kunnet give et svar på hvad der sker.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Tror du, at det kan have noget at gøre med, at den tror, at den er i en Amerikansk Tidszone? Jeg kan ikke huske hvornår eller den nøjagtige situation. Men mener at kunne huske, at jeg en enkelt gang ændrede en Tidszone fra en af de Amerikanske Tidszoner til til Central Europæisk Tid, efter at den lige have støvsuget. Men det er 1-2 år siden og skete kun en gang, og jeg bruger Android. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
hej Carsten
Nej nej. Det er tidsplanen der specifikt ændrer sig til at køre kl 00
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
It has begun
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |