|
Hvor sikker er Dankort-appen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2021 kl. 08:59 |
Jeg har fået nyt betalingskort efter at have mistet/tabt det gamle
Nu har jeg så installeret Dankort-appen på min telefon Jeg har slået "Tillad betaling fra låst skærm" fra Ellers kan enhver stjæle min telefon og købe løs... eller virker det ikke på den måde? Det er vel mere sikkert at telefonen skal låses op med fingeraftryk?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal du ikke under alle omstændigheder bruge fingeraftrykket under betaling, men hvor det ikke er nødvendigt at låse telefonen op først? Sådan fungerer det i hvert fald med fx apple wallet/pay.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Under opsætning havde jeg mulighed for at vælge fingeraftryk, men jeg trykkede på noget forkert
Nu kan jeg ikke få den mulighed tilbage (venter på svar fra support)
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Du siger noget
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
eller brug ApplePay / GooglePay de virker meget bedre
|
|
.
|
|
![]() |
|
AnyFellow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Det vil jeg ikke anbefale. Det er væsentlig dyrere for forretningerne (ved større beløb) og posteringer kan ofte først ses efter 5 dage, i stedet for dagen efter.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |