|
Reparation af klasse D forstærker |
Besvar |
Forfatter | |
wamsler
Bruger Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Marts-2021 kl. 16:31 |
Hej
Min ene klasse D forstærkere brummer i den ene kanal. Den er baseret på ICEpower. Xtz edge A-2 300 Er der nogen herinde der kender et godt sted at få den fixet, gerne Vestsjælland.
Redigeret af wamsler - 11-Marts-2021 kl. 16:55 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man spørger om noget, så er det A L T I D en go' ide, at give navn og modelnummer, så andre bedre kan hjælpe...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
wamsler
Funktioner
Tak(0)
|
slet ingen der kender en forretning der kan lave HIFi.
Og til jeg kan ikke se hvad model og mærke skulle hjælpe når jeg spørger efter en forretning.
Redigeret af wamsler - 12-Marts-2021 kl. 21:15 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender ikke nogen i nærheden af dig, men kender Sound2Vision i Viborg.
De er dygtige. Klaus
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Medmindre du har købt ved kilden i Sverige, har du måske købt den her hos den danske eneforhandler:
Kontaktoplysninger fremgår nederst på siden. København er ikke ligefrem Vestsjælland, men de må kunne hjælpe dig videre. Har du stadig garanti på effektforstærkeren? Jeg holder selv lidt øje med denne forstærker, specielt hvis der atter skulle komme et tilbud. Hvis vi ser bort fra den brummen. Har du så været tilfreds med den til nu? Mvh. Jørgensen
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har så hørt flere dårlige historier om netop S2V.
|
|
wamsler
Funktioner
Tak(0)
|
hej Jørgensen
Det er min egen skyld den brummer. Tabte noget ned over hørtalerkablerne Jeg er yderst tilfreds jeg har 2 en til hver af mine front HT. Skal dog siges at nu hvor jeg kører kun med en til at trække mine HT så gør den det super godt, skulle nok bare have holdt mit til at købe en, men jeg var tricket af de kunne køre mono så jeg kunne biampe mine JBL Jeg købte dem på mega tilbud tror jeg gav 2500 danske pr stk på fyndborsen.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænker, kan det overhoved svare sig rent økonomisk at reparerer, timeprisen for en tekniker ligger vel omkring 6-700kr +moms ? Hvis modulet er et Icepower 300AS1 som jeg tror det er, det ligner det i hvert fald. Men det er jo heller ikke sikkert at det er det modul som lavere numre. Jeg har nogle venner som er nørder med class D forstærker og fik nogle stykker hjem af netop af AS1 300 sammen med b.la. nogle Hypex Ncore 252 moduler for et par år siden, mener altså at de gav omkring kr. 1000-1100,- for Ice 300 AS1 Evt. kontakt Icepower.dk
Redigeret af Potter - 13-Marts-2021 kl. 11:56 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej wamsler
Tak for din tilbagemelding. Ærgerligt, at du tabte noget ned på højttalerkablerne. Det var et godt tilbud. Jeg kan godt huske, at det var der engang tidligt i 2020, men fik ikke gjort noget ved det på det tidspunkt. Men da værd at holde øje med til den pris. Mvh. Jørgensen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |