|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Mmoo Prøv den link som Rudbeck tidligere har nævnt til hifi4all, der er masser om vægophæng. Hilsen dunlop |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej. hvis du finder et vægbeslag der passer skriver du det så her,tak. hilsen agger
|
|
![]() |
|
Henrik_B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Der er en hel tråd her ang. LVD tv fra Aldi. Iflg. det, kan man købe et vægbeslag i Elektric city som passer til det. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24986&P N=1&TPN=1
Redigeret af Henrik_B |
|
/Henrik
|
|
![]() |
|
bbbkn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Har ligeledes købt dette aldi lcd-tv. Og er meget tilfreds. Vægbeslag kan bestilles hos medion support, og koster ca. 1.000 + moms. HVilket jeg synes er dyrt. Derudeover er der ca. 3 ugers leveringstid. Dette lcd tv kunne købes i Aldi i england, og her kostede et ophæng kun 39 pund = 440 kr. DEsværre kan dette ikke bestilles via nettet. Hvis der er nogen som har en anden løsning på tv-ophænget, så sig endelig til. |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej. http://www.wr.dk/shop/product_info.php?products_id=558 her er link til vægbeslag det koster kun 199 kr + fragt , de skriver i det andet forum at det passer har lige bestilt det. hilsen chjj |
|
![]() |
|
bbbkn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Perfekt, nu håber det passer. Nu har jeg i hvert fald bestilt det, og det bliver leveret imorgen.....
|
|
![]() |
|
![]() |
hej. Passer beslaget min er ikke kommet endnu. hilsen agger |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |