|
Hvor finder jeg tests på sstore Tv-skærm |
Besvar |
Forfatter | |
1000
Bruger Oprettet: 02-Maj-2004 Status: Offline Point: 159 |
Emne: Hvor finder jeg tests på sstore Tv-skærm Sendt: 20-Juni-2005 kl. 12:52 |
Hej, jeg ved at dette spørgsmål måske ikke direkte handler om recordere, men jeg vil høre om der er en der kan sige mig hvor jeg finder tests af andet elektronik end recordere? Eksempelvis af TV-skærme, 42 tommer plasma etc.... Findes der et sådan magasin eller diskussionsforum på nettet? Der er jo et kæmpe udbud af TV-skærme, plasme skærme af alle mulige mærker, men det vil være rart at få en kvalifiseret udtalelse inden et køb.
Mvh og tak. 1000 |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Sendt: 21-Juni-2005 kl. 09:49 |
Du kan evt kikke på www.dinside.no De har en masse test af forskellige LCD /Plasma, siden er dog på Norsk men er let at læse/forstå. |
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 26-Juni-2005 kl. 22:29 |
Du kan også prøve hos Zitech. På dette link er en god beskrivelse. Og så vil jeg mene at du i længden bliver mere tilfreds med en LCD skærm. http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=157048 Mvh. Peter Pan Se mit setop |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |