|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() Sendt: 23-Juni-2005 kl. 10:58 |
![]() |
|
PfAn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
![]() |
Tak, jeg har set din optagelse. Hvorfor er lyden ikke synkroniseret?
mvh per |
|
Per Andersen
|
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Det skulle den også gerne være (må dog indrømme at jeg ikke har set den med lyd på efter komprimering)
men den originale .vob fil virker fint, og Dr. DivX plejer at lave det uden probz. |
|
![]() |
|
PfAn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
![]() |
Sjovt nok skriver jeg det, fordi den IKKE er synkroniseret. I hvert fald ikke når den afspilles med WinAmp. |
|
Per Andersen
|
|
![]() |
|
![]() |
Synes ikke jeg oplever det problem (Windows Media Player 6.4), kan selv
også være det bare er mig der er dårlig til at synkronisere øjne og øre
![]() |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Med Windows Media Player 10 må indslaget siges, at være temmelig meget ude af sync. Men ikke et ondt ord om det til Draco. Jeg er bare glad for at jeg fik mulighed for at se indslaget. /Nils |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har fjernet tv2.zip fra siden, da den fil generede næsten 5Gb trafik alene igår, og jeg må have 8Gb trafik månedeligt.
Hvis nogen skulle ønske at se den, så skriv lige via pb ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
og betale for det (prøvede at se det, men de kræver abonnement for det) |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
I snakker mest om teknik !! Missede vi noget ??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |