|
zappitit på dune hd...arghhh. hjælp! |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
pallemann
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Istedet for det bøvl, hvor ikke læse dine data fra zappiti menuen direkte på skyen, så slipper du for gemme de data på forskellige steder?
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen alle.
Jeg har fået det op og køre. Og er det virker bare. Det virker utroligt stabilt. Har dog kun lagt dvd film ind, ind til videre. Så måske bluray film er en større udfordring? |
|
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nah.. Tager bare lidt længere tid at rippe Fedt at det virker!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt du har fået det op og køre. Det er også yderst konevenligt at hun selv kan sidde og bladre igennem samlingen.
Det eneste "irriterende" ved Zappiti og Yadis er at man selv skal indeksere på computeren.
Drømmer om en dag der kommer en som klarer det på selve afspilleren |
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja - konen prøvede i går. Ingen problem. Og som jeg kan forstå på det , kommer det snart netflix på Dunen. det eneste der er øv , er de ca 450 bd film der skal rippes Havde jo været nemmere med en karusel som Kaleiderscabe....men også markant dyere |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har gjort det til en vane blot at køre opdateringen af min Yadis samtidigt med at jeg ripper nye film. Da jeg eksporterer databasen direkte til Dune-afspillerens USB-stick, så er det ikke ret besværligt lige at åbne scraperen og eksportere databasen til USB-sticken, som er mappet som et netværksdrev.
Mere fleksibilitet ville dog ikke være af vejen. Yadis har eksempelvis ikke været opdateret i ret lang tid, så den mangler nogle af de features som Zappiti har - eksempelvis valg af film fra iPad. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
ja - scan - scrape - export. Det kan jeg sagtens leve med. Valgte jo den løsning med usb i dune afspilleren. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |