|
Zotac ca320 skærmbillede hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2015 kl. 20:41 |
har købt Zotac CA320, sluttet den til min skærm, en Pana 46" plasma fra Gud ved hvornår med HDMI, men kun 2/3 af skærmen viser billede. Som om det er rykket mod højre. Jeg fik installeret Openelec der irriterede mig lidt, men trods alt vistes i fuld skærm.
Nu leger jeg med en Win 8.1 jeg har i overskud, men den kan ikke tilpasse skærmbilledet, og jeg kan til min død ikke finde en indstilling i Zotacs bios eller i Windows indstillinger hvor jeg kan justere det. Og skærmen kan tage 1080P, så gammel er den ikke. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan ser billedet fra PC ud.? Har du set i Grafikkort indstillinger om der er noget at gøre der.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et par genstarter og Windows fandt selv ud af det. I BIOS er der ikke en åbenlys indstilling at pille ved.
Nu er det Kodi der driller, da jeg ikke kan maksimere den til hele skærmen. Jeg er for gammel til det her...... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |